The (International) Noise Conspiracy

Eine Liebe zur Musik, eine Liebe zu den Tönen

Moderatoren: Hydro Meteor, Ben K., matthias

Carsten R.
Phono Pop Team
The (International) Noise Conspiracy

Beitrag von Carsten R. » So Mai 01, 2005 11:55 am

Knapp ein Jahr nach der Veröffentlichung haben sie es dann auch endlich mal geschafft eine neue Homepage online zu stellen:
www.internationalnoise.com

Aber das Warten hat sich gelohnt. Sehr feine Seite mit vielen Songs und allen Videoclips zum Downloaden und auch vier Livevideos.

U.a. eine supergeile Aufnahme von "Black Mask" auf dem Hurricane-Festival 2004. 8)

Was freu ich mich schon wieder auf Ring und Rheinkultur. :D

stiller
Beitrag von stiller » So Mai 01, 2005 7:48 pm

feine seite. :)

Carsten R.
Phono Pop Team
Beitrag von Carsten R. » So Mai 01, 2005 9:09 pm

matthias
Redaktion
Beitrag von matthias » Mo Mai 02, 2005 9:07 am

Gutes Interview. Ich wusste gar nicht, dass die komplette Band hinter der politischen Ausrichtung steht.

matthias
Redaktion
Beitrag von matthias » Mo Mai 02, 2005 9:09 am

Achja, und den letzten Satz kann man so unterstreichen. Man sieht sich. :D

Ben K.
Redaktion
Beitrag von Ben K. » Mo Mai 02, 2005 2:06 pm

matthias hat geschrieben:Gutes Interview. Ich wusste gar nicht, dass die komplette Band hinter der politischen Ausrichtung steht.
Doch, anscheinend schon. Jedenfalls war er sehr darauf bedacht immer "wir" zu sagen.
Je suis, je suis....Hippie, Hippie

matthias
Redaktion
Beitrag von matthias » Mo Mai 02, 2005 3:12 pm

Nur Schade, dass ihr ihn nicht auf sein Schlagzeugspiel angesprochen habt. Da steh' ich ja sowas von drauf. :D

matthias
Redaktion
Beitrag von matthias » So Okt 15, 2006 9:02 am

News von T(I)NC.

Die Kurzfassung:
- Nächstes Frühjahr soll das neue Album kommen. Die Demos stehen schon und dieses Jahr soll noch aufgenommen werden (ich hoffe Carsten weiß, was das für's SoSi bedeutet).
- Sie haben einen Song für den Dokumentarfilm über "The Monks" gecovert, zu hören hier (der Song ist im Original von eben dieser Band): http://www.myspace.com/internationalnoiseconspiracy
> The Biggest Update yet!!!

So, We thought that it was about time to give you a proper and full on update on what is going on in the INC camp right now!

Last weekend we played a show in Italy that might have been the last show of the year. Right now we are writing songs and praciticing. We’ve demoed a good 16 songs by now and we are really excited about the new songs. Our ambition is to record before the end of the year.
So, that would mean a new record out sometime next spring, we will keep you posted on this as soon as we know more about the recording.
We also added the most recent recording we did on our Myspace page, a cover of the 60’s Garage band The Monks. There’s a German documentary film coming out about them some time next year and we are a part of a CD tribute that will be released soon. It is a fucked up version of their song Shut Up! We hope that you like it.

Other news:

Dennis has been really busy this year, apart from all the INC touring he managed to record a new record with the Lost Patrol Band. The new record will hit the street on the 16th of October and the band will go on their first European Tour late October. (tourdates will be posted soon)
Check out new songs, the new video and other stuff about The Lost Patrol Band here.
They also had their myspace page deleted a while back losing 900 friends so, they need the support.

Inge has been busy with his other band Knugen Faller, they just finished their full length record that will be out later this year. More Knugen stuff is to be found here.
The record will be released on Dennis and Inge’s Label Ny Våg Records, and the vinyl Version of the Lost Patrol Band will also be released there. Check out the label and the other great bands that they have on Myspace and www.nyvag.com
Also, Sara who used to play in INC, her new band the Vicious is releasing their record on Ny Våg. Check out the webpage for downloads and videos and such.

Ludwig has been busy shooting a TV series. The Series that is being shot this fall is called “Upp Till Kamp” and will be aired on swedish television next year. Ludwig is playing the drummer of a made up 60’s rock band together with Svålen from Soundtrack of Our lives along with some other people, and it should be interesting. He’s also played some shows with swedish superstar Håkan Hellström.

Lars has been busy writing tons and tons of new INC songs and he’s also been seen Djing around stockholm.

Yeah, Those are the news for now. We are also hoping that all the people in Sweden are smart enough to vote against a right wing governemet next weekend.
We will keep everyone updated on the new record and everything else, and we will also try and keep our myspace page updated more often.

Keep on Keeping on!

Love,
/ The (International) Noise Conspiracy
Morgen breche ich aus, ganz bestimmt.

Dan
Beitrag von Dan » So Okt 15, 2006 11:53 am

juhu, "Armed Love" ist toll und das damalige Konzert in Wien war sensationell geil :D

matthias
Redaktion
Beitrag von matthias » Mi Mär 14, 2007 3:40 pm

Auf www.internationalnoise.com kann man einiges über den Aufnahmeprozess lesen.

Kurz gesagt. Der Gesang muss noch aufgenommen werden, Lieder ausgewählt und dann schauen wir, was hinten dabei rauskommt.
Morgen breche ich aus, ganz bestimmt.

Buzzdee
Beitrag von Buzzdee » Mi Mär 14, 2007 6:56 pm

was freu ich mich da drauf... :D

Antworten